mooi weer = tuin

De woensdag werd niets met huisklussen maar met mijn loopbaanklus maakte ik een flinke stap. Ook belangrijk. En toen werd het donderdag...

De weersvoorspelling was heerlijk en er stonden nog wat overuren op mij te wachten. Dus ik ben heel verstandig geweest en heb de middag vrij genomen. Eerst om lekker in het zonnetje te lezen en toen de zon achter het huis zakte heb ik de snoeischaar gepakt. De klimop had een flinke knipbeurt nodig.
Na 2,5 uur geknip, gezeul en geveeg zag de buitenkant er weer fris uit.

Vrijdagmiddag ben ik met de tuin zelf begonnen. Deze hoek had het hard nodig.
Wat een blad, stenen en rommel. 
EN tennisballen
Het heeft heel wat tijd gekost omdat ook hier aardig wat gesnoeid moest worden en daarbij had ik twee saboteurs. De ene bracht steeds weer tennisballen terug en  de ander sprong overal tussendoor

Maar aan het eind was ik supertevreden. Dit is het resultaat, al werd daar een dag later zo'n twee kuub houtblokken neergelegd. Maar dat is tijdelijk en ik wil er in de winter ook weer warm bijzitten natuurlijk.

Uit deze klus kwam één nieuw klusje. Deze stoel kochten we twee jaar terug bij een brocante in Frankrijk. Kosten € 3,00. Nu was de stoel al niet bedoeld om op te zitten maar zo kan ik er ook niets op zetten. Iemand idee hoe ik redelijk eenvoudig een nieuwe zitting maak?


's Avonds lag niet alleen Columbus voor pampus, ook ik was aardig op na twee tuindagen.

1 opmerking:

  1. Onze hond heeft vanmiddag naar het 'balhalla' zitten kijken. Een 'net-tas' vol tennisballen. Die is helemaal ballofiel.
    Een zitting... Van kippengaas gevuld met mos. 'k heb daar nog wel foto's van in de mail. Annemiek (van de Mijmeringen)doet dat ook. Kun je heel gezellig wat op zetten.

    BeantwoordenVerwijderen