Valse start of niet en een klusje

Na de inleiding van dinsdag bleef het stil. Waar bleef ik nu met mijn klusje per dag?
Waren er geen klusjes te melden?

Ja zeker wel, ik heb elke dag wel geklust maar werd zo opgeslokt door één grote klus dat het gelijk even stil viel.
De grote klus is het herbouwen van onze website, resultaat volgt binnenkort want nog niet klaar.
De verdere klusjes bestonden uit diverse telefoontjes om afspraken te maken en dingen op te zeggen.

De klus van vandaag was er eentje die al weken lag: de hondenmand! Die schuurde steeds over het parket en had dus slofjes nodig. Licht protest maar klus geklaard.

Ah moet ik echt uit mijn mandje?












 Wat heeft dit te betekenen?
 Inspectie van de uitsteeksels die slofjes nodig hebben.
Zo en nu geen gedonder meer met mijn mand.

1 opmerking:

  1. Stel je voor, gaat er opeens iemand met je bed aan de haal!
    Maar hij ligt er nu weer keurig bij!
    Ada (heb je zojuist ontdekt)

    BeantwoordenVerwijderen