Stiekum al back in business

Dat is even geleden zeg. Veel bloggers zie ik heel dapper elke dag een klusje aanpakken, waarvoor Hulde!

Zelf kom ik af en toe toe aan een klusje, maar het gaat echt tussen alle drukte door. Die drukte bestaat uit werken, studeren, baan zoeken en nu zitten we in de fase einde basisschool voor de jongste. We vieren wat af:) Ondertussen ben ik bezig met een tijdrovende megaklus: het digitaliseren van onze papiermeters. Ingegeven doordat mijn grote 16-vakskast van Ikea in de weg staat. Kleine jongens worden namelijk groot en boven op onze vide komt een plek waar ze lekker kunnen X-boxen. Nu is het nog mijn domein, met eigenlijk alleen mijn computerhoekje en dus die grote kast met veel rotzooi.  De kast gaat er uit en op die plek komt een chaise longue. Lekker voor de jongens om op te hangen EN in de winter staat daar precies de zon, dus een heerlijk hoekje voor mij om lekker te zitten.

Ondertussen ben ik al weken druk om papieren uit te zoeken, in te scannen en weg te doen. Soms moet er wel wat blijven, maar ik denk dat ik al wel een meter heb omgezet naar nog geen 15 centimeter. Het kost wel veel tijd maar mijn computer staat al een paar weekjes beneden en tijdens het televisiekijken ga ik bijna elke avond aan de slag.

Vandaag echter een heel ander project! De chaos op zolder is compleet. Met jongste zoon ben ik uitgebreid zijn rotzooikamer aan het uitpluizen. Daarvan beland momenteel nog wel aardig wat op zolder (om te verkopen, om te bewaren, om...). Tel dat op bij de al redelijke rommel en het plaatje is aardig in te kleuren. Gister ben ik al begonnen, nadat zondag de kampeerspullen verhuisd waren naar elders. Nu aan de slag met emmer, dweil en stofzuiger. Hatsjie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten