Rotklus

Dinsdag, ik heb weer een dag om een flinke klus aan te pakken. Mijn grootste gruwelklus, de badkamer.

Op de printer na en met een ontbrekende wasmand, weegschaal en badmat,is dit de inhoud van mijn badkamer. Ik heb wel wat meer handdoeken hoor, maar die liggen in de was of hangen net te drogen.

09.15 
De badkamer is helemaal leeg en de muren heb ik bespoten met schoonmaakspul. Dat moet een tijdje intrekken en daarna kan ik het afsoppen. 

09.20
De douchkop staat in de antikal te weken.

12.30
De muren neem ik af met een lap en droog ze na. De radiator wordt ontdaan van stof, ook in de lastige hoekjes. Wat een klus al met al.

15.05
Na het hond uitlaten en de boodschappen ga ik het kastje maar inruimen. Altijd weer kom ik dan dingen tegen die ik echt niet meer gebruik en die dan ook al vrij lang open zijn. Weg ermee.

15.50
De douchekop hangt weer en de vloer wordt gedweild.

16.25
Weegschaal, badmat, wasmand, kattenbak en slaapbakje voor Columbus; alles staat weer op z'n plek en de klus is klaar.

Onder het eten meld zoon 1 dat hij zo gaat douchen. Douchen mag, maar ikke eerst. Op die manier heb ik toch nog een beetje het gevoel eer van mijn werk te hebben. Pffff ik haat dit!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten