1+3=4

Weekend is extra fijn als het ook als weekend voelt; lekker leuke dingen doen.

Laat het dit keer toch allemaal samenvallen. Het is een nieuwe hobby, het resultaat is goed én ik voorkom er klusjes mee.

Geïnspireerd door Inge heb ik mezelf via internet leren haken en dit is het resultaat:

Nu nog iedereen hier zo ver krijgen dat ze standaard gebruikt gaan worden en ik hoef niet steeds de kringen van de tafeltjes te boenen. Ik heb al wel gemerkt dat de tweekleurige variant het meest geliefd is, daar werd al om geruzied toen nummer 2 nog aan de haakpen hing.

Verder vandaag een driedubbele klus. Tja, de dinsdag heeft nu eenmaal de meeste  tijd te bieden, al wordt daar vandaag wat tijd vanaf gesnoept ivm de, overigens zeer terechte, lerarenstaking.
Het levert mij één vrij kind op waarmee ik straks mooi even naar de kapper kan.

Maar nu op naar de klussen:

1. en 3.

2.

1. is een stapeltje paperassen die her en der in huis verzameld c.q. binnen gekomen zijn in huis afgelopen dagen. Ik kan dit setje ook in mijn to-do-bakje stoppen maar dat is al voller dan dat ik zou willen dus alles ga ik gelijk afhandelen. Van betaling, tot opruimen tot andere actie.

2. De belastingaangifte versturen. Alle gegevens liggen bij elkaar dus dat moet een fluitje van een cent zijn.

3. Zit bij stapeltje 1 in maar een deel huist ook in mijn hoofd. Da's niet fijn dus dringende actie.
Aangezien mijn huidige werkgever vanuit mij gezien naar Verweggistan gaat verhuizen moet ik op zoek naar een andere leuke werkkring. Dat dat niet mee zal vallen in deze tijden zal jullie bekend zijn. Maar met stil zitten kom ik helemaal nergens dus ik ga mijn netwerk uitbreiden, regio bepalen, mogelijke studies bekijken en zoeken zoeken zoeken naar vacatures.

Mocht ik mij over een week nog niet gemeld hebben, dan ben ik de weg kwijt geraakt op internet:)



1 opmerking:

  1. Lekkere klusjes om af te hebben. Succes met het zoeken van een nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen