Woonkamer totaal

(Even een inhaalslag want er is wel van alles gebeurd, maar niet geblogd)

Na die heerlijke zondagmiddag niksen staat de nieuwe werkweek voor de deur.
De maandag is vol en dan wordt het dinsdag. Omdat het hard nodig is besluit ik de woonkamer flink op te ruimen. De eettafel bijvoorbeeld is bijna onvindbaar.

Ik ruim, ik stof, ik zuig en ik poets zelfs de glazen lampenkappen. Die zaten nogal onder de vetspetters van het bakplaten. Ze knappen er behoorlijk van op; als het nu snel en lang mooi weer wordt, dan blijven ze ook mooi want dan wordt de bakplaat ingeruild door de barbecue.

Tussen het gepoets door bak ik zelfs een cake gewoon omdat ik er zin in heb. En natuurlijk moet er geproefd worden:)


En kijk aan, aan het einde van de ochtend heb ik weer een fijne eettafel. Die blijft er zo uit zien tot de kinderen weer thuis zijn, tja.






1 opmerking:

  1. Ziet er lekker uit die cake....:-)
    En je tafel mooi opgeruimd. Dat is hier ook vaak zo.... tot de kinderen thuis komen.
    En als ze weer naar bed zijn, zie de tafel er weer zo uit (met een beetje hulp)

    BeantwoordenVerwijderen